torsdag, november 15, 2007

Fly mig en gris

Fly mig en gris så jag kan laga Per Morbergs dallrande möra revbenssida (Per Morbergs recept, jag vill inte åt kapten Viggos lekamen). Tv4 sjabblar tyvärr inte bara med kockens namn utan även med recepten just nu, men la la la la la vad det såg härligt ut.

Jag har fortfarande inte sett ett helt avsnitt av det grovhuggna matsnickarprogrammet, men konstaterar att "Vad blir det för mat" klart leder tv-ligan över doppade fingrar och slickade slevar. Några numrerade smakskedar är det inte tal om. Kanske mindre härligt. Man får anta att det inte gick till riktigt på samma sätt i Café Operas kök när det begav sig.

På tal om hygien så får jag av kommentarerna att döma ta och skaffa mig en mikrofibertrasa.

1 kommentar:

bani sa...

TV4:as hemsida är så otroligt kass så det finns inte. Ville bara säga det.